Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Välkommen till min blogg om Odd Molly, shopping och kläder!

Av mollymatronan - 28 februari 2012 09:42

Hej, kul att du hittat hit. Här kommer jag skriva om ett klädmärke jag verkligen uppskattar nämligen Odd Molly. Men jag kommer även att skriva om shopping och lite andra saker som skor, kläder och en del om mitt liv. Min kärlek till Odd Molly var plötslig och brutal. Jag minns fortfarande hur jag på mindre än en minut insåg att detta verkligen är kläder som passar mig. Sedan dess har jag och Odd Molly varit oskilljaktiga och det lär vi vara intill döden. Tråkigt nog verkar det som om Odd Molly har det riktigt tufft just nu, kan bara hoppas att situation inte förvärras, vet uppriktigt talat inte vad jag skulle göra om företaget går under. Blir det till att börja handla HM kläder igen då eller? Nej tack, tacka vet jag Odd Molly.


Hoppas att du skall trivas här på min blogg!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollymatronan - 12 mars 2014 17:13

Dags att förjdas på riktigt, nu är nämligen våren här. Har firat att ljust åter lyser över vårt land genom att käka min favoritglass.   ...

Av mollymatronan - 8 augusti 2013 21:06

Planerar att åka på semster ett par veckor i November. Har redan hittat en resa som jag är sugen på. Turiket är destinationen och det är en All-inklusive charter. Problemet just nu är att pengarna är slut, samtidigt som resan måste betalas denna veck...

Av mollymatronan - 15 april 2013 14:46

Har precis kollat in den nya linjen från Odd Molly och måste säga att den ser mer intressant ut än på flera år. Samtidigt har jag märkt att det blivit allt färre som bloggar om märket. Tror det har att göra med att förra året inte dirket var något su...

Av mollymatronan - 16 februari 2013 18:25

Handlade ett gäng nya odd molly kläder förra veckan, tycker kostade de mer än vad de smakade. Nu är kontot tomt och jag är tvungen att fixa pengar snabbt. Funderar på ett nätlån från Riscum som jag läst mycket gott om. Behöver låna 4000 kr så de komm...

Av mollymatronan - 19 december 2012 23:10

Nu så var man igång. Har verkligen lyckats få upp ångan och har fart runt på stan mest hela dan, letandes efter julklappar till nära och kära. Kan glädja mig med att jag nu kunnat bocka av fem av klapparna på listan. Återstår med andra ord fem mindre...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards