Alla inlägg under mars 2012

Av mollymatronan - 7 mars 2012 21:59

Hallå alla! Idag har jag varit ute och shoppat på nätet. Men det blev inte några Odd Molly kläder eller någon klänning till mig eller så, nix denna gång var det skor till sonen som gällde. Han har tjatat om ett par nya Converse skor ett bra tag nu och det känns som att det är dags att ge grabben det han vill nu :-).  


Var runt och kollade in en massa olika butiker men det är ganska jobbigt att leta igenom alla sidor, tar ett bra tag liksom. Sen är det ju en del sidor som inte anger vad frakt kostar och så, det är klart irriterande. Slutligen trillade jag dock på den här sidan. Passande nog har man här samlat en hel del butiker på nätet som säljer Converse skor. Lite konstigt är det dock att man bara kan klicka på de första länkarna, på butikerna längre ner händer det inte något. Fast det gjorde inte så mycket eftersom jag hittade de skor sonen pratat om redan i den första skobutiken, dessutom var priset förhållandevis bra (nu snackar vi ju trots allt Converse All Star).


Så nu är jag ett antal hundralappar fattigare, men så är sonen också ett antal gånger gladare, så det var det värt!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards