Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Bästa kreditlösningen

Av mollymatronan - 8 augusti 2013 21:06

Planerar att åka på semster ett par veckor i November. Har redan hittat en resa som jag är sugen på. Turiket är destinationen och det är en All-inklusive charter. Problemet just nu är att pengarna är slut, samtidigt som resan måste betalas denna vecka. Har läst så mycket jag kan om olika lån och bestämt mig för att satsa på ett korttidslån, som jag sedan kommer betala så fort första höstlönen kommer.


http://famouswonders.com/wp-content/uploads/2010/03/Antalya.jpg

Blev ingen riktig semester nu under sommaren så blir förhoppningsvis Turkiet i höst!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollymatronan - 12 mars 2014 17:13

Dags att förjdas på riktigt, nu är nämligen våren här. Har firat att ljust åter lyser över vårt land genom att käka min favoritglass.   ...

Av mollymatronan - 15 april 2013 14:46

Har precis kollat in den nya linjen från Odd Molly och måste säga att den ser mer intressant ut än på flera år. Samtidigt har jag märkt att det blivit allt färre som bloggar om märket. Tror det har att göra med att förra året inte dirket var något su...

Av mollymatronan - 16 februari 2013 18:25

Handlade ett gäng nya odd molly kläder förra veckan, tycker kostade de mer än vad de smakade. Nu är kontot tomt och jag är tvungen att fixa pengar snabbt. Funderar på ett nätlån från Riscum som jag läst mycket gott om. Behöver låna 4000 kr så de komm...

Av mollymatronan - 19 december 2012 23:10

Nu så var man igång. Har verkligen lyckats få upp ångan och har fart runt på stan mest hela dan, letandes efter julklappar till nära och kära. Kan glädja mig med att jag nu kunnat bocka av fem av klapparna på listan. Återstår med andra ord fem mindre...

Av mollymatronan - 2 december 2012 17:40

En sak som jag blivit varse sen vi "blev med" hus, är att det är vansinnigt dyrt! Att man ibland har utgifter som kostar en slant är en sak, men att ständigt behöva betala en stor del av inkomsterna i hyra och underhållsavgifter är bittert. Själv är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards